ویدئوی طرحی مفهومی از گلکسی اس 5 با بهره گیری از ویژگی‌های آیفون 5s

تبلیغات

ویدئوی طرحی مفهومی از گلکسی اس 5 با بهره گیری از ویژگی‌های آیفون 5s

یکی از اصلی ترین چیزهایی که طراح این ویدئو به آن اهمیت داده و توجه بسیاری کرده است قابلیت تشخیص اثر انگشت این گوشی است که طراح آن را Reach ID نامیده است. این ایده بسیار شبیه ایدهTouch ID در آیفون 5s اما کمی کارآمدتراست. در حالی که تاچ آی‌دی آیفون تها از طریق دکمه وسط آن انجام می شود در این طرح مفهومی برای گلکسی اس 5 همه صفحه نمایش می‌تواند به عنوان سنسور اثر انگشت عمل کند. با ریچ آی‌دی شما می‌توانید با قرار دادن انگشت خود بر روی دکمه وسط گوشی و یا هر جایی از صفحه نمایش قفل گوشی خود را با اثر انگشت خودتان باز کنید.

 

اما اگر دستتان به گوشی نمی‌رسد و یا نمی توانید به آن دست بزنید، قفل گوشی توسط صدای شما نیز می‌تواند باز شود. در این طرح مفهومی هیچ محدودیتی برای خلاقیت دیده نمی‌شود، یکی دیگر از ویژگی‌های جالب در اینجا این است که کاربر می‌تواند با استفاده از صحبت کردن با گوشی چندین کار مختلف را از گوشی بخواهد که انجام دهد، به طور مثال به گوشی بگوید که ابتدا یک آهنگ با یک نام مشخص را پخش کند و بعد از شروع پخش آهنگ به یک برنامه مشخص منتقل شده و آن را باز کند، تمام این کارها را در یک جمله بیان کند و گوشی آن کارها را پشت سر هم انجام دهد.

 

در آخر ویدئو نیز مشخصات احتمالی گوشی گلکسی اس 5 نوشته می‌شود، منناد صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت 2K، پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی اگزنوس، اندروید 4.4 و رم 3 گیگابایتی (در زمان طراحی هنوز خبر معرفی رم 4 گیگابایتی سامسونگ منتشر نشده بود).




برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.